نأسف لهذا العطل الفني .. ( رايحين نتفسح يا جماعة )

23 يونيو 2009



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخر رسالة حكتبها يمكن لمدة اسبوع وكام يوم
سيبوووونا بقى نتفسح
هههههههههههههههههههههههه
اخيرا بكره 24/6
رايحة اسكندرية
لمدة حوالى اسبوع الا كام يوم
علشان كدة
بقولكم سلام
والله حاولت اوصل نت في تليفونى
بس ما نفعش معايا
مش مشكلة
ان شاء الله
ارجع لعالم التدوين

واشوفكم على خير
كنت اتمنى البناتيت اصحابنا من النجع ومن هنا ( لو في حد منهم في اسكندرية يعني )
كنت اتمنى اقابلهم
بس يلا حصل خير
يلا
استودعكم الله
والله بكتب وانا مشغولة جدا
بس حبيت اسلم عليكم
حتوحشونى والله
مين عارف
يمكن دى تكون اخر رسالة اكتبها لكم
..
سلام

13 جزاهم الله خيرا علقوا:

mohamed ghalia يقول...

ترجعلنا بالسلامة إن شاء الله

لاسع افندى يقول...

اجازه سعيده وسمك وجمبرى وكابوريا وخلينا احنا فى الحر


تحياتى

غير معرف يقول...

رحلة سعيدة ان شاء الله
وترجعوا بالسلامة ..
.. وانا هسيب اسكندرية بكرة

Ramy Wasel يقول...

اجازه سعيده
وعقبالنا يا رب

ترجعى بالسرمه

Qatarat Nada يقول...

mohamed ghalia ..
الله يسلمك
ادينا رجعنا بالسلامة اهه الحمد لله
شكرا لمرورك

لاسع افندى ..
هههههههههههه
يا ساتر يارب
خلاص المرة الجاية ححجز لحضرتك تذكرة ان شاء الله معايا
شكرا لمرورك
نورت المدونة


*******************
انتظروا عما قريب
مذكرات 4 ايام اسكندرية
واعرفوا اللى حصل بالتفصيل الممل
فقط وحصريا على >>>>
http://kataratnada.blogspot.com

Qatarat Nada يقول...

هعزف لنفسى ..
فعلا والله بجد كنت رحلة ممتعة
ان شاء الله يكون مانع خروج حضرتك من اسكندرية خير
وترجع لها قريب
شكر لمرورك عازف
نورتنى

Ramy Wasel ..
يارب اتمناها لكم كلكم
وطبعا انا معاكم
بالسرمة ؟؟
هههههههههههههههه
الظاهر انها غلطة مطبعية
نورت المدونة

*******************
انتظروا عما قريب
مذكرات 4 ايام اسكندرية
واعرفوا اللى حصل بالتفصيل الممل
فقط وحصريا على >>>>
http://kataratnada.blogspot.com

أحمد بسام يقول...

أنا طبعا جيت متأخر اصل أنا مدعوك في الثانوية الهباب ديه
أنا طبعا مستغرب ان حد يجي يصيف عندنا في المدينة ذات البحور التيت ديه بس يمكن عشان عندنا زهقنا منها

جارة القمر يقول...

ترجعي بالسلامة

اجازة سعيدة

Qatarat Nada يقول...

أحمد بسام ..
ربنا يعينك ويوفقك
للدرجة دى زهقت منها
دة انا مشتاقة لايام الفندق
والرحلات والجولات
دى بلد روووعة
كفاية انك تقعد على الشط الرااائع دة
اكيد لانك مش بتروح تصيف في مناطق تانية ممكن تكون زهقان من اسكندرية
نورت المدونة
ومش متأخر ولا حاجة

جارة القمر ..
رجعنا خلاص يا قمر بالسلامة
مرورك اسعدنى
نورتى


*******************
انتظروا عما قريب
مذكرات 4 ايام اسكندرية
واعرفوا اللى حصل بالتفصيل الممل
فقط وحصريا على >>>>
http://kataratnada.blogspot.com

وحي القلم يقول...

السلام عليكم

إجازة سعيدة

يا بختك

دا الواحد هيتسلق من الحر

ان شاء الله ترجع لينا بالسلامة

تقبلي مروري

Qatarat Nada يقول...

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
ايه يا جماعة كلكم بتقولولي يا بختك
المرة الجاية حاخد لكم تذاكر معايا
ياااااريت والله
طيب ما دام حتتسلقوا من الحر ما تصيفوا وروحوا عن نفسكم حبة
وماحدش مصدق انى رجعت
ههههههههههههههههههههههههه
نورت اخي الكريم
مرورك اسعدنى
وعلى فكرة مدونة حضرتك تحفففة
نورتنى والله

*******************
انتظروا عما قريب
مذكرات 4 ايام اسكندرية
واعرفوا اللى حصل بالتفصيل الممل
فقط وحصريا على >>>>
http://kataratnada.blogspot.com

أحمد بسام يقول...

بالعكس ده أنا مبنزلش بحر اسكندريه اساسا ممكن بسين لازم كل سنه علي الاقل 10 ايام بره اسكندرية ايه هو أنتم بس و لا ايه
دعواتكم بكره امتحان استاتيكا و ديناميكا

Qatarat Nada يقول...

هههههههه
ربنا يوفقك وينجحك وييسر لك الصعاب
امين

*******************
انتظروا عما قريب
مذكرات 4 ايام اسكندرية
واعرفوا اللى حصل بالتفصيل الممل
فقط وحصريا على >>>>
http://kataratnada.blogspot.com