.. تم بحمد الله

09 سبتمبر 2009

السلام عليكم جميعا ورحمة الله وبركاته
تم بحمد الله افتتاح المدونة الجديدة
:
:

* حكايات وفاء *
وتم اضافة الفصل الاول من القصة
بعنوان
<< وفاء >>
وان شاء الله تعجبكم القصة
هو بس الفصل الاول مش مثير زى الباقي
لكن ربنا ييسر الامور
وان شاء الله حعمل لنفسي جدول انى انزل حلقة او اتنين كل اسبوع
ادعولنا
مسئوليه كبيرة اووى
في انتظاركم
على
::
::
::

* حكايات وفاء *

\/
|
|
|
|

اضغط بالرابط الاعلى للوصل للمدونة

9 جزاهم الله خيرا علقوا:

غير معرف يقول...

السلام عليكم الف مبروك ياندي
معلش اعذريني عندي ظروف ومش هقدر اتابع
بس علي قد ما اقدر ان شاء الله هتابع
ومنتظرين كل جديدك

عمرو سلامة يقول...

ههههههههههههههههههه اطلبى البوليس يازينب ..
جميله جدا جدا جدا جدا جدا ..
روعه
تسلم اناملك اللى كتبتها ورصتها ودماغك للى تعبت فى فكرتها
ربنا ينفع فيكى وفى مواهبك ايه الروعه دى هنا وفى مدونة وفاء (انا باقرا كل اللى على بتاعة وفاء اخرها زوجتى خفيره)
بجد جميله جدا
ربنا يكرم اصلك ويبارك فيكى
منتظريين الجمهور مستنى انا عن نفسى باستنى
سلامو عليكم يا جنتنا

Qatarat Nada يقول...

هعزف لنفسي ...
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
الله يبارك فيك
ولا يهمك خااالص
كفاية مرورك
نورت المدونة

Qatarat Nada يقول...

عمرو سلامة ..
هههههههههههههههههه
لا بس مش انا اللى كتباها انا نقلاها من موقع للامانة يعني
ربنا يخليك يااااارب
والله .. طيب كويس انها عجبت حضرتك دة انا فكرت امسح المدونة نفسها لانى حسيت ان الناس اللى بترد بتجاملنى مش بترد لانها عجباها
بس الحمد لله قدروا يقنعونى ويقولوا لى لا
ربنا يكرمك يااارب يا عمور
ههههههههههههه
قريب ان شاء الله
وعليك السلام ورحمة الله وبركاته
منووووووور المدونة دااايما يا عمور
اسعدنى مرورك

راجية الرحمه يقول...

ههههههههههههههههههههههه
لا بجد توحفففففففففففففففففففه
ايه الخيال ده كله جبتيه منين
مش بجملك والله بجد جميله اوى اوى اوى
يلا ربنا معاكى ويقويكى على سونيا

وانا اللى هطلبلك البوليس يازينب قصدى باندى
ومعلش بقى مش اول واحد ارد عليكى عشان العيد داخل عينا و التنفيض حق قومى والكحك حق شرعى وحاجات كدا

غير معرف يقول...

علي فكرة الناس غلطانة
تلعيقاتهم علي بوست تم بحمد الله مش علي بوست زينب مش واخده بالك ولا اية ياجنة

Qatarat Nada يقول...

راجية الرحمة
امووووووت وتردوا في المكان الصح
وبعدين يا جماعة انا نقلاه مش مكتوب بدماغى
ههههههههههههههههههههههه
اما نشوف بوليسك يا ست اسراء
ولا يهمك يا حبيبتي
منورانى دايما
شرفتي ياقمر

Qatarat Nada يقول...

هعزف لنفسي ..
ايوة كدة يا اخى
انت اللى فاهم الموضوع كله والله
واخدة بالي وقلت لهم مليون مرة
يلا بقى نعمل ايه
مصممين
منور المدونة
شكرا لمتابعتك

Unknown يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته.
كل عام وانتم بخير *
عيد سعيد.