انا لله وانا اليه راجعون

28 يوليو 2010

سلام عليكم ورحمة الله وبركاته

توفي اليوم والد اختنا الكريمة / سلمى

صاحبة مدونة رحلة الى جزيرة الحب

ادعوا الله ان يسكنه فسيح جناته وان يلهم اهله الصبر والسلوان

سلمى حبيبتي كلنا معاكى .. عارفة انك تعبانة ونفسيتك زفت

بس برده عارفاكى قوية ومؤمنة بالله وبقضاء الله وقدره

ربنا يصبرك يا حبيبتي يارب ..

وما تنسيش كلنا هنا معاكى .. واقفين جنبك ومش حنسيبك

ربنا يصبرك يارب

رابط المدونة

http://r7la.blogspot.com/

رجاء من الجميع .. قراءة الفاتحة

6 جزاهم الله خيرا علقوا:

راجية الرحمه يقول...

ادعولهم ربنا يصبارهم
اللهم اغفر له و اسكنه فسيح جناتك

زهرة الإخوان rokia يقول...

انا لله وانا اليه راجعون
اللهم ارحمه وأسكنه فسيح جناته واجعل قبره روضة من رياض الجنة ولا تجعله حفرة من حفر النيران
وارقز اهله الصبر على فراقه واجعلهم خلفا صالحا له
البــقـــاء لله يا سلمى
وجزاكى الله خيـرا يا ندى

ليس فقيرا من يحب يقول...

البقاء لله

ربنا يدخله الجنه بغير مناقشه حساب

ولا سابقه عذاب

عمرو سلامة يقول...

انا لله وان اليه راجعون
اللهم ادخله الجنه بغير حساب ، واسكنه الفسيح من جناتك يارب ، واجعل قبره روضة من رياض الجنه
البقاء لله

أحمد الصعيدي يقول...

جنة

كل سنة وانتي طيبة

Qatarat Nada يقول...

شكرا لمروركم جميعا يا شباب

احمد الصعيدي ..
وانت طيب وبخير دايما يارب
اسعدنى مرورك جداااااااا