كل عام وانتم الى الله اقرب وعن طاعته ادوم

30 سبتمبر 2008




رمضان راحل .. والعيد داخل
فمن نعزى ومن نهني ؟؟
تقبل الله منا ومنكم
لو تعلمون مدى فرحتى لحلول العيد
يااااااااااااااااه اخيرا حلبس طقم العيد
احم احم .. ااا .. قصدي .. حصلي العيد مع ماما وبابا واخواتى
اخواتى ايه هو انا حسرح عليكم من اولها هي اخت وحيدة
يلا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وليس عيد الفطر المبارك هو عيدي
لا ليس هو وانما عيدي هو ...
عيدي حينما القى وجه ربي راضيا عنى
عيدي حينما القي الاهل والاحباب
وكل من احببتهم واحبونى في الله
هناك تحت ظل عرش الرحمن
كل عام وانتم بخير

8 جزاهم الله خيرا علقوا:

إخوانى حتى النخاع يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا ندا ...


وعلى اللبس الجديد .. انا كل عيد بلبسه وبعد الصلاة بيتبهدل علشان بنكون بنلم الزينة والفرش بتاع العيد

والهدوم بقا مقولكيش .. بتككون ريحتها جميلة جداااااااااااااا :))

حتى والله لسا جى من لم الفرش والساعة دلوقتى 11

يعنى خلالالالاص .. مش قادر أصلا أمشى على رجلى خااااااااالص


بس الحمد لله شربنا عصير تفاح وجبنا فطير بالسجق وشربنا واحدة فيرووز

بمعنى أصح اتظبطنا :))



بس كان عيد حلو أوى النهاردة ... ربنا يسعدنا دايما ويسعد كل المسلمين

Qatarat Nada يقول...

يابختك يا محمد
فطرت
انا صاحية لاقيت بابا نزل يصلى من غيرنا
خيااااااااااااااااااانة
وصحيت على صوت فرقعة بالونة كبيرة
ومن ساعتها وانا قدام النت
مستنية حد يرفع معنوياتى ويرد على المدونة
فجزاك الله كل خير
وكل سنة وانت طيب

متحابين فى الله يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا جنتى الجميلة
ولو انى لما اشوفك النهارده مش هاخليكى تعيشى لتانى يوم العيد لانك هتودعى الحياة
هههههههههههه
عموما يا ستى بجد العيد الحقيقى لما اصلى فى المسجد الاقصى بجد اتمنىكده قبل ما اموت واريحكم منى
وان شاء الله تشوفينى النهارده وناخد بعض بالضرب
لالا قصدى بالاحضان
ههههههه
كل سنة وانتى بخير

Qatarat Nada يقول...

بعد الشر عليكي يا دعاء ايه الموت دى ؟
لو كدة تعالى اعملى فيا اللي انتى عاوزاه
هههههههههههههههههههههههههههههههه
مستنياكم النهاردة
وشكرا لمرورك

إخوانى حتى النخاع يقول...

:((

كنت عاوز بس اصححلك معلووومة

اسمى مصطفى

:))


معلش بقا .. انا مش بحب أتنازل عن اسمى



ويا ريت كمان لو سمحتى تجبيلى العدية

لو تسمحى يعنى

انا عاوز بس عشرين قرش كبيرة

يعنى عشرين جنية

انا مستنيهم أهم

Qatarat Nada يقول...

ياخبر
انا اسفة اوى بجد
والله ماخدتش بالي
ثوانى ثوانى
20 جنيه ايه !!
دة انا واخدة من بابا 7 جنيه ونص بالعافية
وعايز منى 20 جنيه
مش لما اخدهم الاول
ههههههههههههههههههههههههههههه
اخى والله ولا يغلوا عليك

إخوانى حتى النخاع يقول...

مين ؟؟؟!!!

سبعة جنية ونص وسكتالة ؟؟!!!

إزاى الكلام دا ؟؟!!!

المفروض تعملى واقفة


دا أنا فى أولى ثانوى أهو وبطلع فى كل عيد بحوالى مية و خمسين جنيه

يعنى انا واخد من أبويا وأمى خمسين جنيه

وانتى غالبا يعنى فى تالتة إعدادى المفروض تاخدى الضعف

هههههههههههههههههههههههه

بلاش نكمل بدل ما الحسد هيبدأ يشتغل
خمسة وخميسة .. أشتتة أشتوت


وطالما ميغلوش عليا يا ريت بقا تبعتهوملى بالفيزا على الحساب 123456789

ماشى ؟؟

انا مستنيهم أهم

أكيد انتى طبعا عندك حساب فى البنك

وبجد لو انا منك مكنتش هسكت خااااااالص


انا جى أهدى النفوووووس بس

:))




وبالله عليكى شيلى كلمة التأكيد دى لأنى بتخنق منها أوى

Qatarat Nada يقول...

يا سلام يا عم الغني انت
50 جنيه حتة واحدة !!
اللهم مش لا حسد
هههههههههههههههههههههه
ربنا يزيد ويبارك
كل واحد واحواله
وانت باين عليك احوالك زى الفل ومية مية
ههههههههههههههههههههههههههه
كل سنة وانت طيب
وايه موضوع التأكيددة مش فاهمة