شكلكم حسدتونى يا وحشين !!

01 أكتوبر 2008

في الموضوع او الرسالة السابقة قلت انى نفسي اخرج والم عيدية
بس للأسف
لا خرجت
ولا لبست طقم العيد
ولا خدت عيدية عدلة
يلا
ربنا المنتقم الجبار
اللى حسدنى ربنا حينتقم منه
او ممكن اسامحه بس بشرط
يديني نصف العيدية بتاعته
والا هو الجانى على نفسه
حيدخل نفسه في محاكم ومصايب
انتم مش قدها
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بجد بجد
انا حبيت المدونة جدا جدا في العيد خصيصا
لانى بحس فيها ببهجة وفرحة
ونفسي اخليها من احسن المدونات
كل سنة وانتم طيبين
عيد سعيد

7 جزاهم الله خيرا علقوا:

إخوانى حتى النخاع يقول...

إيه دا ؟؟؟!!

دا انا جمعت 75 جنيه بس

هتاخدى نصهم ؟؟!!!

ههههههههههههههههههههه

دا انا قعدت أحسدك حسد

لإنك كنتى قاعدة تقولى لبس جديد ومش جديد .. وباباكى إداكى خمسين نيه وماما أديتك سبعين جنيه

وحاجات كدا

ههههههههههههههههههههههههههههه

( وش بيطلع لسانه )


بس خلى بالك .. انا متنرفز من الكلب دا الى بيبص عليا ... ممكن اخزقله عنيه


وانا إن شاء الله هعملك هدية بسيطة كدا إن شاء الله بكرة ولا حاجة


ويا ستى إحنا كمان بنكون مبسوطين وإحا فى مدونتك


ربنا يخليكى

أخوووكى

Qatarat Nada يقول...

انا بجد بجد سعيدة بمرورك اوى اوى وبمتابعتك للمدونة
بجد ردودك ظريفة جدا
لكن خمسين وسبعين ايه ؟؟!
دة انا غلبانة
انا بصراحة لغاية دلوقتي معايا 70 جنيه
وليا عند بابا 32 جنية ونص
مش حسيبهمله

إخوانى حتى النخاع يقول...

يا ستى انا الأسعد لأنى بدخل المدونة

واديكى اعترفتى بلسانك

بابا لوحده المفروض يديكى اكتر من أربعين جنيه ..

مش قاعدة تعملى فيها غلبانة ومش غلبانة ..

ارحموااااااا حبة

:))

Qatarat Nada يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههه
لا اطمن بابا في اي لحظة ممكن ينصب عليا
انا مرة كان ليا عنده 100 جنيه
اخدهم واستعبطنى وادالى 20 جنيه
فاطمن اوى اوى يعني

إخوانى حتى النخاع يقول...

العيب عليكى مش عليه

المفروض تخليه ميسطعبطكيش

هوا كدا بقا هيسطعبطك فى حاجات كتييييييير ولا مؤاخده يعنى فى الكملة هتكونى ( ......... )


بس انتى بتتكلمى أكنك كنتى تصدقتى على باباكى بمية جنيه
ههههههههههههههههههههههههههه


ربنا إن شاء الله يسعدك دااائما

والناس قلبها تحن عليكى حبة وتديكى حتى خمسة جنيه

ولو عاوزة صدقة .. قصدى عدية قوليلى وانا اديكى

هههههههههههههههههههههههههههههه



بجد ربنا يبارك فيكى .. وإن شاء الله يوفقك فى دراستك إن شاء الله

وابقى اددعيلنا

أخوووووووكى

Qatarat Nada يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
صدقة خمسة جنيه !!
ماشي يا سيدي
يعني انا المفروض انى دلوقتي اقول لله يا محسنين
واديني اخدت من بابا فلوسي كلها وطلع راجل زى الفل
هههههههههههههههههههههههههههه
شكرا لمرورك
وانا عايزة العيدية
ههههههههههههههههههههه

sasa يقول...

هههههههههه
اه انا اللى حسدك يا ندى
بس موافقه ادك العيديه بتاعتى كلها ده اذا اخدت اصلااااااا
ههههههه

كل سنه وانتى طيبه يا حبى