ها قد استلمت تاج !!

12 أكتوبر 2008




قد استلمت الان من احد الاخوة الكرام تاجا


وبالاخص من اخونا /

اخوانى تحت النخاع

واليكم الأجوبة

تابعونا ...

السؤال الاول :مين الى دبسك فى التاج؟

الأخ اخوانى تحت النخاع

السؤال التانى :اذكر سته اسرار قد لا يكتشفها من يقابلك اول مره ؟

1- انى رومانسية مووووووت
2- اعشق الخيال واسبح في عالمه
3- الحمد لله يحبنى جميع من يعرفني
4- اللى في قلبي على لسانى
5- بت جدعة
6- ان حبي لكل الناس حبا خالصا في الله

اذكر 16 صفة عن نفسك ؟

ياخراااااااااااااااابي 16 !!

1- رومانسية جدا جدا اوى اوى خالص مالص
2- مؤمنة بالتغيير
3- محبوبة وحبيبة
4- من السهل ان يرى الناس دموعى ، ولكن من الصعب ان يعلموا سببها
5- بموت في الرياضة ( يعني الجيم والتمارين وكدة )
6- بعشق الفضاء وكان من احلامى انى اكون رائدة فضاء
7- احب اخلى اللى قدامى مبسوط
8- ودى الصفة اللى كل الناس بتحبنى علشانها انى مع الاطفال بحب اكون طفلة علشان لما يحبونى نبقى اصحاب اوى اوى لما يكبروا ان شاء الله
9- احب اقدم اى حاجة علشان اساعد الناس بيها
10- عصبية موووووووووووووووت
11- بس حنينة والله
12- مابقدرش اكتم اسراري مع اصحابي القريبين منى
13- احب الرحلات والاكتشاف جدا
14- بموت في النت والنجع
15- كتووووووووووووووووووومة في حق نفسي
16- قلبي دايما يكتب قطراته على الورق

امرر التاج على :

* ويجمعنا الحب في الله
* لسة عايش
* انا محظووورة
*اوعى

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

11 جزاهم الله خيرا علقوا:

eman alaa eldin يقول...

لا حلوة
حلوة بجد
بس ايه دة انا اول مرة اعرف انك نفسك تطلعى رائدة فضاء
دة احنا هنعمل قفله بقى
هنقطع ع بعد ولا ايه يا ام روج
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
يا حجة انا حليت التاج فى مدونتى لانه اصل اتبعت لى تبقى دودو بقى تحله فى المدونة التانية
يلا
سلالالالالام

إخوانى حتى النخاع يقول...

السلام عليكم ..


إيه الإجابات الحلوة دى ؟؟


بجد إجابات حلوة

وحلوة أوى بتاعت رائدة الفضاء

عقبال كدا ما نشوفك على القمر .. وتعمليلنا محل فول وفلافل هناك ..هههههههه

بس صفة العصبية مش عارف ليه كل البنات عندهم العصبية دى ؟؟

مع إنهم المفروض ميكونوش عصبين !!!

انا برده قولت كدا لبنت الحرية

حاجة غريبة فعلا .. يعنى أول لما جوزك يخاصمك تتعصبى وتتهورى وتمسكيله الشبشب والساطور والمدفع الآلى وتبعتى تجيبى دبابة من أمريكا ؟؟!!!!

ههههههههههههههههههههههههههههههه


سيبكوا بقا من العصبية دى ...

وبما إنى راجل ... لو مراتى فيها صفة العصبية الكتير دى متجوزهاش

لأن أى فعل حتتعصب .. والعصبية تخليكى تعملى أى فعل حتتى لو كان غلط


بس بجد أتمنى غنك تتخلصى من الصفة دى .. خليكى ريلككككككككس
:))


وبجد إجابات حلوة
وربنا يوفقك

أخووكى

***************************

تحذييييير : لا تتعاملوا الآن مع أميل ikhwange_masrey

وضيفوا الأميل الجديد ikhwange@yahoo.com

Qatarat Nada يقول...

دايما فضحانى كدة يا بنتى
حسبي الله ونعم الوكيل
ام روج ايه بس يا ام نص وام نظارة وام وام وام ...
لا نظارة ايه بس ما انا كمان لابسة نظارة
احم احم ..
ماهه انا عايزة دعاء هي اللي تحله بقى
مش انتى
كفاية عليكي اوى كدة
اطلعى منها بقى
هههههههههههههههههههههههههههههههه

فول وطعمية حتة واحدة
انا مش عصبية مع الفاضي والمليان
بس على قد ما انا عصبية على قد ما انا بااااااااااااااااااااااااااااااردة مش اى حاجة تضايقني بسهولة
ويا عم احنا بس نتجوز الاول ونبقى نشيل الصفة الوحشة دى
ههههههههههههههههههههههههههه
وعايزة اقولك ان كل الناس اللي في الزمن دة بقوا عصبيين يعني لو فضلت على مبدأك في الجواز والعصبية دى يبقى عمرك ما حتغلط وتعملها
هههههههههههههههههههههههههههه
لالالا طبعا
ربنا يرزقك بالذرية الصالحة
وشكرا على التاج الظريف دة
جزاك الله كل خير

eman alaa eldin يقول...

هههههههههههههههههه
انا من ساعة ما قريت التعليق ومش قادرة امسك نفسى من الضحك
لانى اصلا عديت النص من زمان
وكمان النضاره اكسرت
عدسة فى الزبالة وعدسة فى درج المكتب
ههههههه عقبال نضراتك
ههههههههههههههههههههههههه
وماشى يا ختى مش هحل حاجة ومين قالك اصلا ان حتى لو كنتى بعتى لى انا كنت هحله
(وش بيطلع لسانه)



وع فكرة انا اخدت فكرة عن بنات بورسعيد وحشة جدا وانهم مش بيسامحوا ابدا

خلاص
قلنا لك خمستاشر مرة
احنا اسفين نسينا حرام عليكى خلاااااااص

خلاص ؟؟؟؟؟
حليب يا قشطة ؟؟؟؟؟؟(وش بيغمز)

Qatarat Nada يقول...

ولو يا ايمان
وبعدين انتى مالك ومال النظارة والعدسات والحاجات دى
غلسة من يومك
( وش بيطلع لسانه )
هههههههههههههههههههههههه
والنص مهما راح حيفضل موجود
وغيره وغيره
وبنات بورسعيد كلها برده
اكيد حبيبة القلب لأ
الحاجة دعاء
حاكم انا عارفة انكم انتم الاتنين خبثة
وسوس

eman alaa eldin يقول...

اهو النق بتاعك دة هوا للى خرب الدنيا
اساسا هى شكلها زعلانة منى
بقالها فترة كبيرة مكلمتنيش
وبتدخل النجع متخفى
والله العظيم انا مش عارفه اعمل ايه
وانتى لما اشوفك بس
والله هاخدك بالـ......













الاحضان
وانا برضة خبيثة وسوسة
دة انا حبيبتك يا بت
وبعدين احنا شكلنا كدة هنسيح ع الملأ ما تفتحى ايميلك وتكلمينى وجها لوجه
بدل الفضايح دى

Qatarat Nada يقول...

والله فتحته يا حبيبتى
وكنت برده متخفية
ولقيتك فاتحة
ومارديتيش اكلمك
لانى حلفت انى زعلانة منك
مش علشان المدونة والتاج وكدة
علشان قفلتي من غير ما تقوليلي غيرانة ليه ؟؟؟

إخوانى حتى النخاع يقول...

يا جماااااااااعة

انتوا بتتكلموا على طريق عام

انا عرفت الكلام دا


أقولكم الحكاية دى ...


إيمان بتروح أسكندرية فى الأجازة علشان هما عندهم شقة هناك

فكانت عاوزة تقابل ناس من النجع

فحظها الحلو إنها عرفت تقابل ندى

وأول لما ندى شافتها ضحكت على إيمان لإنها كانت لابسة نظارات شمس وكانت لابسة فانلة نص كوم

وإيمان شافت ندى وهيا حطا روج ولابسة نظارة على وشها

وهما الأتنين أخدوها علة على بعضهم
وبقوا بيفضحوا بعض بيها على الميادين العامة


وتوتا توتة خلصت الحدوتة .. حلوة ولا ملتوتة ؟؟؟!!!!




هههههههههههههههههههههههه ... افضحوا كام

أكنى مقولتش حاج

يلا .. افضحوا

eman alaa eldin يقول...

لالالالالالالالا
غلط خالص
فعلا انا بروح اسكندرية بس ماقبلتش ندى ومشفتهاش ع الحقيقة خالص بس شفتها فى الصور
وطبعا اكيد مش لابسة نص كوم
هى قصدها نص ع السن يعنى انا كان عندى 13 ونص (غلط طبعا) ومكنتش بحب انسى النص
وانا مش بلبس نضارات شمس خالص دى كانت نضارة نظر اللى فى الصورة والحمد لله اكسرت
والحمد لله حكايتك كلها طلعت غلط
واسفة يا جنة انى رديت بس عشان اضع النقط ع الحروف

ويا ست جنة انا قفلت عشان السيد الوالد كان عايز يقعد ع النت ضرورى

ويا سيدتى خلاص بقى قلبك ابيض بالله عليكى
ومتخليش الموضوع يقلب بجد
دة كله كان هزار
وللعلم النهاردة كان نفسى اكلمك لما فتحتى بس للاسف برضه السيد الوالد قالى قومى خلاص (اصلهم مش بيحلى لهم النت غير لما اكون قاعدة

Qatarat Nada يقول...

ماشي يا ستى
اخوانى ..
هههههههههههههههههههههههههههه
غلط خالص
الحدوتة غلط خالص خالص

eman alaa eldin يقول...

اخيرا
الحمد لله