سؤال ياريت كلنا نجاوب عليه

09 نوفمبر 2008



سؤال واحد مافيش غيره

لما تبقى مخنوق بتعمل ايه غير انك تتقرب من الله سبحانه وتعالى

لما تسمع خبر وفاة الناس اللي انت كنت عايش معاهم

او بمعنى اصح كنت بتحبهم

وماحدش يفهمنى غلط انا بتكلم عن جدتى رحمة الله عليها

تعمل ايه بقى ؟؟

ارجوكم ساعدوا اختكم / مخنوقة

5 جزاهم الله خيرا علقوا:

سلمى يقول...

يسعدنى ان اكون اول المعلقين
وحشتينى جدا جدا
اولا حبيبتى مش فى ادينا حاجه غير ان احنا ندعيلهم لكل الناس اللى بنحبهم لان هما سابو الدنيا الوحشه دى وراحوا لمكان نقى مفيهوش كدب ولا غش فلازم نكون مبسوطين وندعلهم بلرحمه البقاء لله

اسراء نايف يقول...

جنه الله
البقاء لله يا حبيبتي
وجعل الله ذلك في ميزان حسناتك
اصبري واحتسبي
وكل سنه وانتي طيبه يا قمرررررر
بحبك في الله

إخوانى حتى النخاع يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ....


البقاء لله وحده

وإنا لله وإنا إيه راجعووون


**************


انا مش عارف هيا توفت إمتى لأنى مش بدخل على النت من زماااان


بس اعذرينى


وكل سنة وانتى طيبة

Qatarat Nada يقول...

يا سلمى بجد انا عجبنى ردك اوى اوى
وانتى كمان والله وحشتيني اكتر
فعلا البقاء والدوام لله

البقاء والدوام الله يا اسراء
وانتى طيبة يا قمر
شكرا لمرورك يا حبي

جزاك الله كل خير يا اساذ مصطفى
هى توفت من حوالى شهرين وكام يوم كدة
عذرك معاك يا اخى
وكل سنة وانت بألف خير


احببتها حبا لم يكن له اى مثيل
رغم انها لم تكن جدة عن طريق الاب او الام ولكنها كانت قريبة للغاية منا
رحمة الله عليكي غاليتي

انا الحمدلله بقيت كويسة يا جماعة
جزاكم الله كل خير

sasa يقول...

ندى يا حبيبتى
البقاء لله اولا
وبعدين احنا لازم نرضى بقضاء ربنا
ربنا يصبر قلبك